Once upon a party 2.0

Once upon a party? Meisjespatroon. 2.0 ?!?   Ja! Want Veerle heeft het patroon nieuw leven ingeblazen. Hoera zeg! Het patroon bestaat reeds enkele jaren, maar wordt nu anno 2020 opnieuw aangepast gelanceerd.

6

Er werden verschillende testers gezocht die het patroon naar eigen goesting konden testen en aanpassen. Tips tot verbetering werd doorgegeven aan Veerle. De eeuwige maattabel werd onder handen genomen, de handleiding vereenvoudigde,  foto’s werden eenduidiger, kortom… 2.0.

Het is voor mijn de gelegenheid bij uitstek om ook mijn blog nieuw leven in te blazen. Ojee… lang geleden dat ik blogde. Niet dat ik niets heb uitgevoerd hoor, zeker niet. En nu ik weer aan het schrijven ben, ja, dat doe ik eigenlijk ook graag. Ook heel erg graag.

27Enfin, Once Upon a Party dus. Een handig mix and match patroon dat kan dienen voor feestkleedjes, maar evengoed een patroon voor “minder feestige” kleedjes. Het zit ‘m in de stof! Maar ook in de vele opties die het patroon biedt. Een klokrok,  rimpelrok, cirkelrok, strokenrok, en tulpenrok, geplooid of eenvoudig bovenlijfje, spaghettibandjes, gewoon rugpand of met eentje met een V-uitsnijding… Dat zijn zowat alle opties. Zoals je kan lezen, valt er heel wat te mixen en matchen met dit fijne patroon.

Voor mijn versie koos ik de klokrok (de dochter wil graag een prinsessengevoel), het basisbovenstuk met strik. Natuurlijk heb ik de strik ‘gehackt’ en er mijn eigen ding van gemaakt. Een mooi detail die van het gewone jurkje toch een prinsessenjurkje maakt. Nuja, dat kan ook aan het kleur liggen ;-).

Een goedzittend kleedje start met een bruikbaar patroon. Ikzelf ben voorstander van patronen met verschillende opties, dus ben ik grote fan van het Once upon a party patroon.

Ook maken???? Kopen kan hier

Plaats een reactie