Kaartjes sturen is the new social media.

Ook buiten de feestdagen blijft het leuk om old school een kaartje te ontvangen. Het is tastbaar, je voelt dat de ander aan je denkt. Maar die feestdagen, dat lonkt toch om een kaartje te sturen. Ik ga steevast voor eigen ontwerpjes.

Vorig jaar waagde ik me eens aan kaartjes van Tadaaz. Je maakt online kaartjes. Handig en makkelijk. Dit jaar ging ik zelf aan de slag. Klassiek, met papier en mijn cameo. Ik koos hoofdzakelijk voor klassiek kerst-rood. Niet alle tradities moeten gebroken worden, me dunkt! Hoewel, ik ook voor wit en glitter koos. Mijn wensen… kort en krachtig, veelzeggend.

Maar ik ontwierp er ook met een hoek af. Ik maakte wensflesjes. A message in a bottle in wintertime als het ware. Het is eens iets anders, dacht ik zo. Ik verwerkte belletjes en wenspoppetjes. Ook hier koos ik voor rode vinyl.

Ja, kaartjes en ik… it’s a match ❤ .

Oja, je kan de kaartjes ook bestellen:  info@yjonis.be

 

Zin om nog meer creatieve diy feest ideetjes te lezen? Dat kan hier:

http://www.biebie.be/?p=2293

Een kersttrui (ja, ik liet me gaan)

Het oog wil ook wat.

 

 

 

 

Plaats een reactie