Ozzie met een twist

Originele titel: check ;-). Ik naaide nog eens een trui voor Vince. Waarom ik dat steeds uitstel, geen idee, want in een wip is een sweater zo klaar. Ik maak die met de overlock. Dat spaart wat tijd. Zoals jullie al eerder hebben gelezen, ben ik niet zo’n fan van dubbel of veel werk. Het gaat om de kwaliteit en een nette afwerking. Ook check šŸ˜‰ .

Ik koos de Ozzie hoodie uit La Maison Victor. Een sweater uit editie 5 / sept-okt 2017.

4

De ritsjes liet ik achterwege en naaide in de schuine zijnaad een groene paspel. Het geeft een mooi resultaat en maakt de hoodie net weer anders. De zoomboord werd ook 1 geheel. Het leek me vreemd een naad te hebben, zo vooraan onder de paspel. Dit lukt gelukkig omdat de omtrek van de boordstof net lang genoeg was voor de maat die ik maakte (158). Voorts liet ik het patroon zoals het was.

Een zalig warme trui voor de eerste koude dagen me dunkt!

Stof: www.framalo.be

patroon: Ozzie Hoody, LMV editie 5 / sept-okt 2017

Plaats een reactie