Wat je zelf doet

… is sowieso met heel veel liefde gemaakt.

Toen mijn tas 2 uitkwam, twijfelde ik niet lang om hem aan te schaffen. Er staan 3 modellekes in die ik graag zou maken. De voorbije week is daar nog eentje aan toegevoegd.

Voor het eindejaar wil ik zoveel mogelijk zelf mijn pakjes maken. Want iets zelf gemaakt is altijd net dat ietsjes meer bijzonder.

Ik dus met mijn boek naar Framalo om stofjes. Goed in gedachten houden dat het niet mijn tas zou worden, maar toch wou ik er wat van mijn identiteit insteken. Ik ging voor neplederen stof voor de buitenkant en zwarte gabardine voor de binnenkant. Zwart en oud roze met een zachte schijn. Een ietsiepietsie glitter mag niet ontbreken. Het lief koos het model, de Mathilda 2.

a

Thuis gekomen knipte en verwerkte ik alles tot een mooie tas. Het was ook de eerste keer dat ik met style vil werkte. Wat een gemak <3.

Ik hoefde niet veel te herdoen, de linten kwamen links en rechts mooi uit (oef, lucky me) en de tas zat eigenlijk gauw in mekaar. De beschrijving is dan ook makkelijk verwoord. Alleen bij het stikken van de rits, het verschuiven en verder stikken moest ik meermaals lezen. Maar ook dat is goedgekomen. Voor ik het wist, was de tas klaar en werd ik bedolven onder de complimenten van het lief. Hopelijk zal de persoon voor wie de tas is ook zo content zijn. Spannend…

 

 

 

patroon: Mathilda 2 uit mijn tas 2

stofjes en fournituren: www.framalo.be

Plaats een reactie