Silhouette Blogtour dag 5: met nailart het jaareinde in.

blog-afbeelding

Ik heb zo van die invallen.. Gekke ideeën als je wil. Ergens in oktober kwam ik op het idee om stickers te maken voor mijn nagels. Nu heb ik pech dat ik mijn eigen nagels niet kan verven.

Gelukkig is daar Jessica. Podoloog, een scheetje van een meid en ruim 2 jaar mijn nagelmeisje. Ik kwam bij haar terecht met nagels die kapot waren, pijnlijk aanvoelden en nog meer van wat een vrouw lijden kan ;-). Jessica verzorgde mijn nagels en zorgde ervoor dat ze weer in topconditie waren. En sindsdien is ze mijn nagelmeisje. Ik heb niet veel verwendingen nodig… maar mijn nagels zijn steevast voorzien van een kleurtje. Kort en pittig, I like!

Ik dus naar haar met mijn idee om kerststickers te maken. Ze is ook creatief en vindt het fijn om haar klanten een persoonlijke touch te geven. Groen licht voor een samenwerking.

Ik ontwierp wat typische kerstfiguren, verstuurde foto’s via messenger en stak een omslagje in haar bus met de eerste test exemplaren. En Jessica was aangenaam verrast. Ok, ze twijfelde aan mijn kunnen, maar op die manier kon ik haar alleen maar extra verrassen :-).

Het was soms knoeien en prutsen. Ik heb enkele keren verkeerd gesneden. Zo klein had ik nog nooit gewerkt. De instellingen zijn bijgevolg niet standaard… Ik verlaagde de snelheid steeds tot 1, mesje op 1 (voor glitterdinges op 2) en diepte van 11.

De kerstboompjes en het hert waren het meest eenvoudig. 2017 was een pak lastiger… Als dat maar geen voorbode is voor het komende jaar… 2017 was 3mm hoog en 8 mm lang. Amaai! Het kleinste wat ik ooit maakte en pelde. Bloed zweet en veel gesakker.

Apetrots op het resultaat en jullie mogen meegenieten. Oja, Jessica is niet alleen fantastisch met nagels (wat heeft zij een vaste hand…),  ze is ook podoloog en kan je helpen bij al je voetproblemen. Ook wratjes. Ik verlang stiekem tot mijn zoon er heeft, zodat zij ze kan weghalen ;-).

Naast de vaste collectie is er ook maatwerk mogelijk. Ferm e. Een zee van mogelijkheden. Leve het uniek zijn tot in de details.

En dank u Véronique, je bent een fantastisch nagelmodel. Hihi. Met Valentijn opnieuw? 25

Nagels in de eindejaarskleurtjes via Jessica Delaere, Podologie Delaere.

nagelmodel: Véronique.

vinyl in alle kleuren: feeërieke

Behind the scène 😉

Meer wilde avonturen van deze blogtour lezen?

Biezonder,

Biebie,

Vnila op 4 december,

Miss Wobie op 3 december,

Spoetniksels,

La vie de Sofie,

geven ook hun meest creatieve tips voor het eindejaar! Njebla!

6 gedachtes over “Silhouette Blogtour dag 5: met nailart het jaareinde in.

Geef een reactie

